Educatie plastica. Manual pentru clasa a VII-a - Rita Badulescu
Preț: 22,50 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Rita Badulescu
ISBN: 9786069447680
Editura: Corint
Anul publicării: 2020
Categoria: Manuale scolare
DESCRIERE
Echipa de autori formata din Rita Badulescu, Adriana Braileanu, Liliana Marin si Madalina Gheorghe-Tanase a pornit in elaborarea acestui manual de la nevoia lor, ca profesori practicieni, de a avea la dispozitie un instrument didactic solid, modern si eficient care sa ii ajute efectiv in activitatea la clasa.
Cinci motive pentru a alege manualul de educatie plastica propus de Grupul Editorial Corint:
• Informatiile prezentate sunt clare, concise, potrivite nivelului gimnazial. Exista un echilibru in ceea ce priveste ponderea imaginilor si a textului, iar cantitatea informatiilor este proportionala cu cea ceruta de activitatile de invatare si evaluare.
• Propunerile de exercitii si activitati practice, temele si subiectele sunt concepute in functie de preocuparile tipice elevilor, lasand libera posibilitatea de alegere a altor subiecte. Continuturile sunt abordate interdisciplinar, facand trimiteri la continuturi de limba si literatura romana, educatie muzicala, biologie, istorie etc.
• Capitolul de proiecte utilizeaza abilitati, calitati si informatii obtinute pe parcursul anului scolar. Temele de proiect pot fi aplicate fiecarui capitol in parte sau pot fi utilizate ca activitati recapitulative si de evaluare alternativa, prin componenta portofoliului de documentare.
• Temele abordate sprijina formarea abilitatilor practice, de observatie si analiza vizuala, precum si de familiarizare cu tehnicile studiului dupa natura, cu elaborarea unor structuri compozitionale simple.
• Modul de abordare a continuturilor ajuta la formarea unor competente utile in viata de zi cu zi: sa inteleaga si sa aprecieze o opera de arta, sa isi aleaga cu gust vestimentatia si sa isi decoreze camera folosind culori armonioase etc.
Cinci motive pentru a alege manualul de educatie plastica propus de Grupul Editorial Corint:
• Informatiile prezentate sunt clare, concise, potrivite nivelului gimnazial. Exista un echilibru in ceea ce priveste ponderea imaginilor si a textului, iar cantitatea informatiilor este proportionala cu cea ceruta de activitatile de invatare si evaluare.
• Propunerile de exercitii si activitati practice, temele si subiectele sunt concepute in functie de preocuparile tipice elevilor, lasand libera posibilitatea de alegere a altor subiecte. Continuturile sunt abordate interdisciplinar, facand trimiteri la continuturi de limba si literatura romana, educatie muzicala, biologie, istorie etc.
• Capitolul de proiecte utilizeaza abilitati, calitati si informatii obtinute pe parcursul anului scolar. Temele de proiect pot fi aplicate fiecarui capitol in parte sau pot fi utilizate ca activitati recapitulative si de evaluare alternativa, prin componenta portofoliului de documentare.
• Temele abordate sprijina formarea abilitatilor practice, de observatie si analiza vizuala, precum si de familiarizare cu tehnicile studiului dupa natura, cu elaborarea unor structuri compozitionale simple.
• Modul de abordare a continuturilor ajuta la formarea unor competente utile in viata de zi cu zi: sa inteleaga si sa aprecieze o opera de arta, sa isi aleaga cu gust vestimentatia si sa isi decoreze camera folosind culori armonioase etc.
Telefon
-Mobil: 0726600329
RECENZII