Evaluare matematica. Teste pentru portofoliu cls a IV-a 2014 (
DESCRIERE
• Este altceva decat ceea ce este pe piata in acest moment:
- fiecare unitate de continut este abordata cu ajutorul unei teme de interes, tema fiind conforma cu programa scolara.
- temele la care se face referire contribuie substantial la acumularea unor informatii noi, interesante.
De exemplu:
Unitatea 1 - abordeaza continuturi din domeniul geografiei, elevii afla calculand, mai bine zis, utilizand competentele vizate de curriculum, afla deci informatii despre inaltimea unor munti, daca stiu punctele cardinal, vecinii tarii etc. Fiecare item este astfel conceput incat sa ofere o informatie noua. Informatiile sunt reale, ca si datele utilizate in textul problemelor si al cerintelor.
Unitatea 2 – abordeaza continuturi din istorie, arheologie, elevii afla ce este un sit arheologic, completari la ora de istorie etc.
Unitatea 5 – itemi de educatie tehnologica prin care facem cunostinta cu proprietatile materialelor.
Unitatea 6 – descoperitorii lumii noi: Marco Polo, Magellan. Informatii noi ce se pot folosi la ora de istorie.
Unitatea 8 – ora de educatie muzicala: elevii calculeaza, gandesc, folosesc deprinderile, competentele formate, dar afla si cate clape are pianul, despre compozitori romani si straini, despre concerte, instrumente etc.
Unitatea 9 – ne poarta prin orasele lumii, aflam noi informatii despre acestea.
Unitatea 10 – traditii si obiceiuri la romani
Unitatea 11 – aici sunt cativa dintre romanii cu care ne mandrim: Vlaicu, Vuia, Racovita, Porumbescu, Enescu, Spiru Haret, Prunariu, Comaneci, Balcescu.
• Testele sumative se pot folosi chiar daca ordinea in care sunt abordate continuturile este alta fata de ordinea din lucrarea noastra.
• Testele finale sunt asemanatoare celor de la evaluarile nationale.
• Lucrarea cuprinde modelul si testele date de catre minister in anul 2014.
Detaliile cartii:
Autor: Gabriela Barbulescu, Magdalena Bogheanu, Florentina Chifu
Editura: SIGMA
Anul aparitiei: 2014
- fiecare unitate de continut este abordata cu ajutorul unei teme de interes, tema fiind conforma cu programa scolara.
- temele la care se face referire contribuie substantial la acumularea unor informatii noi, interesante.
De exemplu:
Unitatea 1 - abordeaza continuturi din domeniul geografiei, elevii afla calculand, mai bine zis, utilizand competentele vizate de curriculum, afla deci informatii despre inaltimea unor munti, daca stiu punctele cardinal, vecinii tarii etc. Fiecare item este astfel conceput incat sa ofere o informatie noua. Informatiile sunt reale, ca si datele utilizate in textul problemelor si al cerintelor.
Unitatea 2 – abordeaza continuturi din istorie, arheologie, elevii afla ce este un sit arheologic, completari la ora de istorie etc.
Unitatea 5 – itemi de educatie tehnologica prin care facem cunostinta cu proprietatile materialelor.
Unitatea 6 – descoperitorii lumii noi: Marco Polo, Magellan. Informatii noi ce se pot folosi la ora de istorie.
Unitatea 8 – ora de educatie muzicala: elevii calculeaza, gandesc, folosesc deprinderile, competentele formate, dar afla si cate clape are pianul, despre compozitori romani si straini, despre concerte, instrumente etc.
Unitatea 9 – ne poarta prin orasele lumii, aflam noi informatii despre acestea.
Unitatea 10 – traditii si obiceiuri la romani
Unitatea 11 – aici sunt cativa dintre romanii cu care ne mandrim: Vlaicu, Vuia, Racovita, Porumbescu, Enescu, Spiru Haret, Prunariu, Comaneci, Balcescu.
• Testele sumative se pot folosi chiar daca ordinea in care sunt abordate continuturile este alta fata de ordinea din lucrarea noastra.
• Testele finale sunt asemanatoare celor de la evaluarile nationale.
• Lucrarea cuprinde modelul si testele date de catre minister in anul 2014.
Detaliile cartii:
Autor: Gabriela Barbulescu, Magdalena Bogheanu, Florentina Chifu
Editura: SIGMA
Anul aparitiei: 2014
Telefon
-Mobil: 0726600329
RECENZII