Evaluarea nationala 2012 Matematica pas cu pas
DESCRIERE
Lucrarea de faţă are un caracter recapitulativ , conform cu programa şcolară în vigoare şi este utilă atât pentru antrenamentul elevilor din gimnaziu în vederea evaluării naţionale cât şi pentru susţinerea demersului didactic curent al profesorilor de matematică.
Este alcătuită dintr-un consistent breviar teoretic şi 48 de teste pentru Evaluarea Naţională.
Noţiunile teoretice sunt prezentate într-o succesiune uşor de parcurs care facilitează înţelegerea , reamintirea , (re) învăţarea noţiunilor studiate în clasele V-VIII. Explicaţiile şi observaţiile sunt pe înţelesul oricărui elev, fapt care demonstrează că această lucrare poate fi folosită de orice elev, indiferent de nivelul de pregătire actual.
Elevii parcurgând cu atenţie şi interes aceste capitole îşi pot îmbunătăţi performanţele la matematică şi vor obţine rezultate bune şi foarte bune la examenul pe care îl au de susţinut şi sigur vor avea noţiunile fundamentale care să le asigure continuarea studiilor în treapta liceală, vor beneficia de suportul de pornire.
Testele propuse urmăresc evaluarea competenţelor elevilor, cât de bine stăpânesc capacitatea de a observa , de a înţelege , de a conexa informaţiile ştiinţifice şi cum pot prelucra aceste informaţii pentru a oferi răspunsuri practice la situaţii de viaţă.
Baremele de notare şi rezolvare a subiectelor sunt concise , clare, şi abordează metodele cele mai simple, accesibile elevilor.
Consider că această lucrare de matematică poate fi un util instrument individual de învăţare şi o invitaţie necesară la evaluarea şi autoevaluarea elevului de clasa a VIII-a.
Problemele propuse pentru evaluare sunt în concordanţă şi cu observaţia lui Lobacevski : ”Nu există niciun domeniu al matematicii oricât de abstract ar fi el care să nu se dovedească cândva aplicabil la fenomenele lumii reale” , aşa că această lucrare se adresează celor ce înţeleg că succesul este pregătit cu hotărâre şi spirit de competitivitate.
Este alcătuită dintr-un consistent breviar teoretic şi 48 de teste pentru Evaluarea Naţională.
Noţiunile teoretice sunt prezentate într-o succesiune uşor de parcurs care facilitează înţelegerea , reamintirea , (re) învăţarea noţiunilor studiate în clasele V-VIII. Explicaţiile şi observaţiile sunt pe înţelesul oricărui elev, fapt care demonstrează că această lucrare poate fi folosită de orice elev, indiferent de nivelul de pregătire actual.
Elevii parcurgând cu atenţie şi interes aceste capitole îşi pot îmbunătăţi performanţele la matematică şi vor obţine rezultate bune şi foarte bune la examenul pe care îl au de susţinut şi sigur vor avea noţiunile fundamentale care să le asigure continuarea studiilor în treapta liceală, vor beneficia de suportul de pornire.
Testele propuse urmăresc evaluarea competenţelor elevilor, cât de bine stăpânesc capacitatea de a observa , de a înţelege , de a conexa informaţiile ştiinţifice şi cum pot prelucra aceste informaţii pentru a oferi răspunsuri practice la situaţii de viaţă.
Baremele de notare şi rezolvare a subiectelor sunt concise , clare, şi abordează metodele cele mai simple, accesibile elevilor.
Consider că această lucrare de matematică poate fi un util instrument individual de învăţare şi o invitaţie necesară la evaluarea şi autoevaluarea elevului de clasa a VIII-a.
Problemele propuse pentru evaluare sunt în concordanţă şi cu observaţia lui Lobacevski : ”Nu există niciun domeniu al matematicii oricât de abstract ar fi el care să nu se dovedească cândva aplicabil la fenomenele lumii reale” , aşa că această lucrare se adresează celor ce înţeleg că succesul este pregătit cu hotărâre şi spirit de competitivitate.
Telefon
-Mobil: 0726600329
RECENZII