In competitie cu norocul

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Clayton M. Christensen
Editura: Publica
Anul publicării: 2017
Pagini: 344
DESCRIERE
DIN CUPRINS:
Introducere: O carte pe care trebuie să o ţii pe birou
Nu mai pariaţi pe şansă pentru succesul unei inovaţii. Cedaţi norocul competitorilor şi, cu această ocazie, lăsaţi-i să-l caute mult în urma voastră.
SECŢIUNEA 1
O introducere în teoria sarcinilor
1. Dilema milk-shake-ului
De ce este inovarea atât de greu de previzionat - şi de susţinut în timp? Poate că nu punem întrebările potrivite.
2. Progres, nu produse
Teoria Sarcinilor de Rezolvat explicată: ca să ridici inovarea de la nivelul de noroc chior la cel de succes previzibil, trebuie să înţelegi ce progres încearcă să facă un consumator în circumstanţele date.
3. Sarcini în mediul natural
Teoria Sarcinilor transformă modul în care îţi defineşti activitatea ca firmă, mărimea şi configuraţia pieţei pe care concurezi şi cine îţi sunt competitorii. Southern New Hampshire University, FranklinCovey, Intuit şi o serie întreagă de produse folosite zi de zi arată cât de redutabilă poate fi inovarea pe baza Teoriei Sarcinilor.
Telefon
-Mobil: 0726600329
RECENZII