MEMOMED 2017 + Ghid farmacoterapic alopat si homeopat, Editia 23 - 2 VOLUME

Marketing in asigurari. Editia a II-a revazuta

Marketing in asigurari. Editia a II-a revazuta
Preț: 32,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 319
Format: 17x24
Categoria: Marketing

DESCRIERE

Cuprins

Cuvant inainte (p9)
Introducere (p13)
1. Abordari conceptuale ale asigurarii ((p15)
2. Introducere in marketing (p54)
3. Piata societatii de asigurare (p71)
4. Comportamentul consumatorului de asigurari (p119)
5. Cercetarea de marketing in asigurari (p163)
6. Strategii de marketing in asigurari (p217)
7. Planificarea si controlul activitatii de marketing in asigurari (p271)

Descriere:

Caracterizata, in ansamblul ei, printr-un nivel stiintific ridicat, lucrarea este scrisa intr-o maniera accesibila, iar discursul stiintific este sustinut de un bogat suport bibliografic bazata pe lucari de referinta actuale si o icografie variata, ce sustine argumentatia. Cartea se adreseaza unui cerc larg de cititori, de la studentii ce se initiaza in problematica marketingului serviciilor, pana la practicienii din sfera asigurarilor, cu totii beneficiind de un discurs coerent si bine structurat, de o baza de informatii actuale si de un instrumentar destinat implemantarii directe in practica a opticii de marketing.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.098 sec