Metoda ȘTIU-DESCOPĂR-APLIC: LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ. Clasa a VI-a. Semestrul al II-lea - 2018

DESCRIERE
(Metoda ȘTIU-DESCOPĂR-APLIC): LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ. Clasa a VI-a. Semestrul al II-lea
Florentina Sâmihăian,
Lucrarea Limba şi literatura română. Clasa a VI-a. Metoda „Ştiu. Descopăr. Aplic" este disponibilă în două variante: varianta pentru tot anul şcolar, dar şi varianta împărţită pe semestre. Între cele două variante nu există deosebiri de conţinut. Lucrarea a fost avizată de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr. 3022 din 08. 01. 2018 şi se regăseşte la poziţia nr. 182 din anexa Ordinului.
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba şi literatura română, clasele a Vl-a- a VIII-a în vigoare, aprobată prin OM Nr. 5097/09. 09. 2009
Acest titlu (împreună cu semestrul I) este disponibil și într-un singur volum, pe tot anul, cu un conținut identic avizat de M. E. N.
Avizat de M. E. N. pe data de 5 ianuarie 2018
Actuala serie de lucrări din colecţia ŞTIU-DESCOPĂR-APLIC a Editurii ART a fost gândită astfel încât să acopere un gol pe piaţa educaţională şi să propună o cale simplă, directă şi atractivă de învăţare (în pas cu aşteptările noilor generaţii de elevi).
Volumul Limba şi literatura română pentru clasa a VI-a, metoda ŞTIU-DESCOPĂR-APLIC:
• are la bază programa şcolară nouă, pe care o acoperă integral la nivelul conţinuturilor şi al competenţelor specifice;
• este adus la zi din punctde vedere ştiinţific - noţiunile prezentate corespund noilor norme ale limbii române (DOOM, ediţia a doua; Gramatica Academiei, 2005);
• are o structură simplă şi accesibilă, articulată în doar şapte unităţi de învăţare;
• propune un demers simplu, în trei paşi, ŞTIU-DESCOPĂR-APLIC - porneşte de la ceea ce elevii ştiu din experienţa lor curentă, îi pune în situaţia de a descoperi lucruri noi, specifice disciplinei, iar apoi îi provoacă să aplice noile achiziţii în alte contexte;
• cuprinde activităţi de învăţare ce pot fi parcurse în clasă sau acasă, prin care pot fi dezvoltate competenţele de comunicare orală şi scrisă ale elevilor, combinând lucrul individual cu activităţile în grup;
• prevede spaţii de redactare pentru rezolvările elevilor, profesorii nemaifiind nevoiţi să multiplice diverse exerciţii sau teste.
RECENZII