Practica managementului proiectelor
Preț: 34,88 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Adriana Grigorescu
Editura: Uranus
Anul publicării: 2009
Pagini: 334
Format: 16x23
DESCRIERE
Adriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica "Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica "Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului
Telefon
-Mobil: 0726600329
RECENZII